středa 11. února 2015

Novoroční kůra s čaji od Dr. Popova

Už je to pár let, co jsem sekla s novoročními předsevzetími, protože mi nikdy dlouho nevydržela pro mou slabou vůli nebo pro vnější vlivy, které jsem nemohla změnit. To ale neznamená, že bych neměla každoročně po konci vánočních svátků špatné svědomí z přejídání se a minimálního pohybu. Na řadu pak přichází touha shodit rychle nabraná kila, nejlépe taky hodně rychle.

Většinou to řeším různými dietami, zvýšením pohybové aktivity, zdravou a pestrou stravou a různými vitamíny a doplňky stravy. Letos jsem se rozhodla vyzkoušet účinnost čajů od Dr. Popova, které se přímo nabízí na očistu organismu v povánočním období: Univerzální čisticí čaj a čaj Otylka. Můžou se samozřejmě používat celoročně. :o)
 

Univerzální čisticí čaj

Pročištění organismu je doporučováno vždy po nějaké větší stravovací zátěži, po Vánocích je tedy na místě. Klasické balení čisticího čaje v sáčcích po 20 vystačí na 10 dní při doporučeném užívá 2x denně, ráno na lačno a večer po posledním jídle. Balení vyjde na 40 Kč, pokud jste registrováni do Klubu Dr. Popova, získáte navíc slevu 10 % na všechny produkty. V nabídce jsou i sypané čisticí čaje o větší gramáži pro delší čisticí kůry.
Chuťově příjemný bylinný čaj obsahující kopřivu, lípu a macešku, bez nepříjemné hořkosti, se kterou jsem se občas u bylinných čajů setkala. Je třeba dodržet postup přípravy a luhovat max 15 min.
Čaj se doporučuje konzumovat v 6týdenní kůře doplněn o vlákninu Psyllium Dr. Popova.
Po deseti dnech užívání nejsem schopna plně ohodnotit účinnost čaje na pročištění krve a správnou funkci ledvin a jater, každopádně chuťově je dobrý a i po psychické stránce mám dobrý pocit, že jsem si s ním tělo trochu pročistila. :o)

Čaj Otylka

Čaj Otylka mě zaujal hlavně tím, že má mít příznivý vliv na snižování váhy, což po Vánocích skutečně potřebuji jako sůl. Obsahuje maté, které jsem si ověřila již dříve, že funguje na dodání energie a  celkové povzbuzení organismu (a snad i na zrychlení metabolismu). U mě dokáže maté plně nahradit funkci kafe, dokonce bych řekla, že ho předčí. Zajímalo mě, jestli tak bude působit i tento čaj. A musím říct, že jsem byla skutečně trochu nabuzená. Taky jsem chodila častěji na malou, takže pročištění ledvin a zbavení se přebytečně zadržované vody se jednoznačně dostavilo.
Chuťově je velmi příjemný, na bylinný čaj mě hodně překvapil.
Z krabičky jsem zjistila, že čaj Otylka je doporučován doplnit o vitamíny B6, B2 a vlákninu Psyllium Dr. Popova pro dosažení optimálních výsledů při spalování tuků.
Tento čaj snad trochu zúžil mé boky a naopak rozšířil můj slovník. Skutečně jsem netušila, že OTYLKA je slovensky MOLETKA. Moc milé. :o) Doporučila bych užívat dlouhodoběji a s dostatkem pohybu, potom se výsledky viditelné na váze určitě ukážou.
Opět k dispozici v sáčkovém balení po 20 (vydrží 20 dní) při doporučeném dávkování jednou denně po večeři. Cena stejná jako u čisticího čaje, 40 Kč (pro členy Klubu Dr. Popova 10% sleva). Možnost zakoupit i v sypané verzi a větší gramáži.

Nejen tyto skvělé čaje, ale i spoustu dalších produktů je možno zakoupit v eshopu Dr. Popova.

Žádné komentáře :

Okomentovat