pátek 16. ledna 2015

Minus 417 - první pomoc vlasům


Před časem jsem se s vervou pustila do testování vlasové řady od kosmetiky Minus 417 s nadějí, že můj vlasový porost přestane ubývat, dostane se mu trochu vzpruhy a zbavím se lupů.
Po dvou měsících testování mohu bez skrupulí říci, že tato přírodní kosmetika mé očekávání překvapivě naplnila a přidávám si ji tak spolu s řadou péče o problematickou pleť Minus 417 ke svým oblíbeným.

 
Jak jsem již zmínila ve svém podrobném úvodním článku k vlasové péči kosmetiky Minus 417, testovala jsem bahenní šampon, vyživující kondicionér s vitamíny a minerály a omlazující bahenní masku na vlasy.

Se všemi těmito produkty jsem byla velmi spokojena. U šamponu mě zaujala hlavně jeho unisex vůně a vysoká pěnivost. Je určen spíše pro suché vlasy, což já jsem se svými rychle se mastícími přesně opak, ale i tak si myslím, že splnil svou funkci velmi dobře, z mytí 3x týdně jsem se mohla vrátit zpět ke svému zažitému 2x do týdne. Takže i zvýšená mastivost, na kterou jsem si ztěžovala, byla zmírněna, i když to šampon nesliboval. :o)
 
Asi největší službu udělal kondicionér a bahenní maska v boji proti mému zvýšenému vypadávání vlasů a lupům. Kondicionér navíc velice přispěl ke snadnějšímu rozčesávání zacuchaných suchých konečků, maska naopak oživila vlasové folikuly a snad i proto vlasy razantně ustoupily od svého vypadávání. Dnes mám po umytí v ruce jen pár vlasů (asi tak pět, oproti celé hrsti, kterou jsem měla před testováním, obrovská změna k lepšímu!!!!), za což jsem Minus 417 skutečně velmi vděčná. A lup ani jeden!
 
Jedinou drobnou výtku bych měla ke konzistenci masky, která je na můj vkus až moc hustá a špatně se vtírá po celé délce vlasů. Také její spotřeba je na můj vkus dost veliká, stejně tak, jako její překvapivé výsledky.

Tyto vlasové produkty musím hodnotit jako celek, protože byly používány současně (což by asi i mělo být pravidlem - používat ucelenou vlasovou řadu jedné značky, která se jednotlivými složkami obsaženými ve vlasové péči úspěšně doplňuje), nelze totiž s jistotou říci, jaký konkrétní produkt měl největší podíl na výsledném efektu.

 
Po 2 měsících testování této vlasové řady Minus 417 bylo dosaženo následujícího:
  • snížení vypadávání vlasů
  • snížení mastivosti vlasů
  • zbavení se lupů
  • uzdravená pokožka hlavy
  • nadýchané vlasy od kořínků
  • viditelné ozdravení po celé délce vlasů
  • zpevnění vlasů na omak
  • konec suchým konečkům (hlavně po masce)
Jelikož tato vlasová řada předčila mé očekávání, dávám jí jedničku s hvězdičkou a zůstávám věrnou uživatelkou. A pokud máte s vlasy problémy nebo jim jen chcete dopřát trochu nadstandardní péče a oživení, doporučuji ji i Vám.
 
Přehled všech produktů kosmetiky Minus 417 najdete v e-shopu NuSpring.
 

Žádné komentáře :

Okomentovat