pátek 28. srpna 2015

Soaphoria - jemný dotek přírody

Miluji přírodní kosmetiku. Už jen proto, že je šetrná k mé citlivé pleti, má zcela přírodní složení a nebývá testována na zvířatech. Proto jsem s nadšením uvítala zprávu, že se na český trh dostává prostřednictvím eshopu NuSpring přírodní a organická handmade kosmetika slovenské značky Soaphoria. Už delší dobu jsem po ní pokukovala a teď konečně byla možnost ji vyzkoušet na naší rodné hroudě, za což jsem velmi ráda.

K dispozici na otestování jsem měla hned tři produkty:
  • Bio kokosový olej "Mléčné potěšení" (obsah: 125 ml, cena: 197 Kč),
  • Sprchová pěna "Nevinnost" (obsah: 255 ml, cena: 225 Kč),
  • Organický balzám na rty "Meduňka"  (obsah: 5 g, cena: 87 Kč).
Ceny produktů, ač se někomu mohou zdát vyšší, jsou v porovnání s konkurenčními značkami přírodní kosmetiky, poměrně nízké. A navíc jsou v netradičním (a pro mě luxusním) balení, které určitě v domácnosti najde své uplatnění i po jejich spotřebování.

Bio kokosový olej "Mléčné potěšení"

O kokosovém oleji v poslední době čtu samé pochvalné recenze, proto mě jeho vyzkoušení doslova lákalo.
Hlavně mě zaujala všestrannost jeho použití, které je skutečně v kosmetice ojedinělé. Čistý kokosový olej lze použít na promazání celého těla po koupeli, na suché paty a lokty, na ekzém (vhodný i na akné a lupénku), na štípance od komárů, na obličej, vlasy, v péči o ústní dutinu a dokonce se na něm dá i smažit!
Mléčné potěšení je baleno ve skleněné nádobce s retro zavíráním, utěsněno gumičkou. Jedná se o recyklovatelný obal a věřím, že žádná žena by tak pěknou nádobku nevyhodila do koše. Já určitě po spotřebování obsahu využiji na marmelády, koření nebo sušené plody, případně na biokosmetiku vlastní výroby.
Kromě kokosového oleje je v Mléčném potěšení obsažena i vanilka, která dodává produktu nádhernou jemnou vanilkovou vůni, i když kokos převládá. Konzistence není olejovitá, jak by název naznačoval, je to spíše jakoby rozteklé sádlo, které když dáme do chladu, trochu ztuhne.
Krásně se nanáší na pleť i tělo, rychle se vstřebává (zvlášť suchá místa jej přímo nasávají) a nezanechává mastný dojem, ale jen krásně promaštěnou a vyživenou pokožku. Použila jsem i na rozjetý ekzém a musím říct, že tento kokosový olej byl velmi dobře snášen, bez štípání nebo jakékoli jiné nepříjemné reakce. Pomohl, promastil a zbavil nepříjemného svědění.
Vyzkoušela jsem večer po koupeli na celém obličeji i kolem očí, vždy k maximální spokojenosti a bez alergické reakce. Pleť se zbavila nepříjemného napětí a byla vláčná a úžasně provoněná. Olej je skvělý taky na promazání kůže po holení žiletkou nebo strojkem. Na vlasech pak skvěle zapůsobil na mé roztřepené a vysušené konečky, vlasy byly po nanesení hebké, sjednocené, splývavé, ale překvapivě nemastné. Olej se může použít skutečně komplet na celé tělo s maximálním požitkem. Usínala jsem s vůní kokosu a vanilky a bylo to moc fajn.
Pozor! Kdo nemá rád kokosovou vůni v kosmetice, musím Vás upozornit, že vůně tohoto kokosového oleje se s vůní běžné kokosové kosmetiky nedá srovnat. Navíc kokosová vůně má údajně afrodiziakální a zklidňující účinky. Byla by velká škoda nechat si ujít tento malý kosmetický zázrak, který Vám přinese za málo peněz hodně muziky.


Sprchová pěna, stejně jako kokosový olej je balena ve skleněné nádobce s retro zavíráním. Zaujala mě na ní netradiční pastelově tyrkysová barva a hlavně její konzistence. Jako pěna totiž na první dojem vůbec nepůsobí.

Spíš mi to připomnělo solvinu (pastu na čištění hodně zaneřáděných rukou, která kdysi nechyběla v žádné domácnosti). Ovšem tady pozor! Se solvinou nemá tato pěna NIC společného. 
Když se prsty zakousnete do hmoty, stačí si nabrat jen nepatrné množství (asi tak čajovou lžičku) a už se vám na navlhčené pokožce změní na pěnu, která úžasně provoní, ale hlavně perfektně vyčistí a odmastí pokožku, a to bez toho, že by ji vysušila. Jako atopik si musím dávat pozor na přesušování pokožky a tahle pěna je pro mě super! Nedráždí, jen myje a krásně voní. Její vůně ve mě skutečně evokuje představu nevinnosti (jak naznačuje název), obsahuje kokosový, meruňkový a hroznový olej a další přírodní složky.
Podle výrobce ji lze použít i jako pěnu do koupele, ale to mi přišlo jako zbytečné plýtvání. Jinak si myslím, že vzhledem k malé spotřebě na jedno mytí může vydržet poměrně dlouho.


Balzám je v klasickém výsuvném tyčinkovém balení o obsahu 5 g. 
Při otevření je ihned cítit intenzivní vůně meduňky, která mi velmi voní (moc ráda si dělám před spaním meduňkový čaj). Balzám se dobře nanáší, je poměrně měkký a rty krásně promastí a vyživí. Po nanesení jsou rty úžasně lesklé, jako po lesku na rty, lesk vydrží až do slízání.
Není nijak slazený (v současnosti je trend sladit balzámy stévií, ale to pak sklouzává k větší touze balzám olizovat). Výdrž je řekla bych menší, cca do hodiny nevím, že jsem balzám nanesla, vůně mizí, ale rty zůstávají vláčné dál. A hlavně, je to čistá příroda!!!
Balzám obsahuje tyto účinné látky: kokosový, ricinový a hroznový olej, olej z meruňkových jader (všechny oleje v bio kvalitě), kakaové máslo, včelí a mandlový vosk.
Tyto testované produkty, ale i další přírodní a organické zázraky značky Soaphoria si můžete od srpna 2015 prohlédnout a objednat na českém eshopu NuSpring, kde Vám odborníci rádi poradí a doporučí produkty určené Vašemu typu pleti.

Nejen pro jejich luxusní balení (ale hlavně pro obsah balení!!!) bych doporučila produkty Soaphoria jako dárek, který jistě potěší každou ženu. Naopak (až na balzámy na rty) nedoporučuji na cestování, trochu by se to proneslo. Ideální jsou na domácí hýčkání, které si jistě každá z nás zaslouží.

2 komentáře :

  1. Super článek. Krásně nafoceno a popsáno. Já jsem taky zkoušela kokosový olej, sprchovou pěnu Štěstí (růžovou) a ovocný balzám na rty a ještě tělové suflé. A jak je popsáno v článku, krásně to vyživí pokožku a zanechá ji hydratovanou dlouhodobě. :-) Také doporučuji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já jsem ze značky Soaphoria taky nadšená a věřím, že kdo ji jednou vyzkouší, už u ní zůstane napořád. :o)

      Vymazat