pondělí 22. prosince 2014

Grepavit a je vám líp


Asi každého z nás občas skolila nějaká ta viróza a ani mě se to letos na podzim nevyhnulo. Člověk je pak bez energie, nic ho nebaví... Shodou okolností to na mě přišlo právě v době, kdy mě v balíčku od Dr. popova čekal doplněk stravy Grepavit. Můj doktor mi doporučil spolu s další medikací zvýšenou konzumaci vitamínu C, čímž mi jen potvrdil, že výběr tohoto produktu byl trefou do černého.

Ne každý spořádá denně kilo citrusových plodů, aby dodal tělu tu správnou zvýšenou dávku céčka. Proto mi Grepavit od Dr. Popova - výtažek z jader grapefruitu - přišel jako rozumné a pohodlné řešení na posílení mé nabourané imunity.
 
Grepová jádra navíc od vitamínu C obsahují ještě i kyselinu listovou, železo, draslík a vápník. Nejvýznamnější složkou jsou ale vysoce účinné bioflavonoidy, označované také jako vitamín P. Díky těmto složkám grepová jadérka podporují přirozenou obranyschopnost organismu. Přípravek navíc neobsahuje alkohol, takže jej mohou užívat i děti nebo řidiči.
 

Něco málo o vitamínu P, co jsme dříve nevěděla

 
V kombinaci s vitamínem C prý dělá zázraky. Jednou z jeho důležitých funkcí je jeho antioxidační působení v lidském organismu, druhý největší vliv má na cévní systém těla (zpevňuje žilní a cévní stěny, snižuje propustnost kapilár a svoje uplatnění takto nachází i při léčbě bércových vředů, křečových žil, krvácení z hemeroidů a některých otoků). Jeho pozitivní vliv je dokázán i při léčbě dalších kardiovaskulárních potíží a nádorových onemocněních.
Obecně se bioflavonoidy (vitamín P) nacházejí v citrusovém ovoci (hlavně v  nahořklých blankách dužiny citrusových plodů), hroznech, švestkách, višních, jahodách, meruňkách, černém rybízu, v třešních, šípku, pohance, cibuli, brokolici, mrkvi, listové zelenině, čaji, obilovinách a také v čokoládě.
 
Při doporučeném dávkování 5-15 kapek 3x denně mi 25ml balení Grepavitu postačilo na cca měsíc a půl, tudíž po celou dobu nemoci i na následné doléčení, což považuji za zcela dostačující.
 
Na obalu bylo doporučeno nakapat Grepavit do 100 ml vody a následně vypít, což jsem ze začátku dělala, ale moje zvědavost byla větší, a tak jsem chtěla zjistit, jak chutná Grepavit v koncentrované verzi a nakapala si dávku na lžičku.

Takto mi chutnal mnohem více a po zapití vychlazeným čajem (vysoké teploty mají nepříznivý vliv na vitamín P) mi tato forma vyhovovala více, a proto jsem u ní zůstala.
 
Chuťově mi Grepavit sedl, pravidelná konzumace mi nedělala problém (u snídaně, oběda a večeře spolu s nápojem) a snad i díky Grepavitu má viróra brzy odezněla. Teď se cítím zas plná sil a energie.

Doporučuji jeho pravidelnou konzumaci hlavně v období zvýšeného výskytu nemocí nebo v době oslabení organismu stresem, fyzickým vyčerpáním apod. Vzhledem k tomu, že se nejedná o žádné prášky nebo tobolky (což nemusím), i já se k němu jistě v budoucnu vrátím.
 
 
Grepavit a spoustu dalších skvělých produktů je možno zakoupit v eshopu Dr. Popova.

Žádné komentáře :

Okomentovat