středa 3. prosince 2014

Crazy Rumors - rty k nakousnutí

Nejsem majitelkou suchých rozpraskaných rtů, ale můj pitný režim taky není zrovna dokonalý, takže jsem se rozhodla o rty začít trochu více pečovat, zvlášť teď, v zimních měsících, kdy jsou více náchylné k vysychání a popraskání způsobeném častými změnami teplot.  
Nesnáším vyloženě mastný pocit na rtech, což některé balzámy nebo rtěnky dokážou, proto jsem se rozhodla vyzkoušet balzám od americké značky Crazy Rumors, na který jsem slyšela zatím jen chválu nejen pro jeho nemastný efekt.

Vybrat si tu správnou příchuť z té nepřeberné nabídky lákavých vůní a chutí bylo neskutečně těžké, z části i proto, že jsem dost nerozhodná. Ale přiznám se, že jsem měla hoooodně velký problém vybrat jednu jedinou. Nakonec vyhrála božská kombinace jahody s čokoládou, asi i proto, že byla na stránkách Crazy Rumors velmi doporučována jako jedna z nejoblíbenějších, no a taky proto, že jsem dost mlsná a na čokoládě ujíždím a kombinace s jahodou mi přišla skutečně neodolatelná.
Jsem příznivkyní všeho přírodního a proto mě celkem potěšil fakt, že balzámy Crazy Rumors jsou 100% přírodního původu. Balzám obsahuje samé dobré věci (viz obrázek výše), z nichž bych vypíchla zvláčňující jojobový olej a hydratující bambucké máslo
Samotnou chuť balzámu dodávají pouze přírodní příchutě a čisté esenciální oleje, navíc je lehce oslazen stévií, takže i skvěle chutná. Balzám není testován na zvířatech a je vhodný i pro vegany (což nejsem, ale někdo z Vás možná ano).
Celkově je balzám na první pohled poměrně maličký, na délku 7 cm, takže se vejde do každé kabelky a může být po ruce, když si to žádají rty nebo má majitelka "mlsnou". 
Bála jsem se, aby nebyl hned vypotřebovaný, ale musím říct, že je poměrně tuhý (pro mě tak akorát) a ubývá jen velmi pomalu, takže to vypadá, že si jeho skvělé chuti budu užívat ještě hodně dlouho. A to je fajn. Barvu nemá žádnou (tyčinka je bílá), jen dodá rtům jemný lesk a zdravý vzhled.
Rty stačí přetřít dvěma tahy a ihned jsou hydratovány, krásně zvláčněny, bez pocitu mastnoty a navíc ta neodolatelná vůně a chuť! Skutečně k zulíbání. Balzám si oblíbila i má malá dcerka, tak se teď o něj dělíme.
Co mě trochu mrzí je, že nevydrží na mých rtech dlouho, ale to asi nebude chyba na straně balzámu, ale na mé mlsnotě, protože mu nedokážu odolat a pořád si rty olizuji, dokud ho neslížu docela. Ale není problém znovu nanést a mlsání může začít. Co ale dokáže, je dlouhodobá hydratace, a to je to hlavní, co od balzámu na rty požaduji. Zbytek, chuť a vůně, je jen bonus, i když v tomto případě hoooodně velký a podstatný!

Kompletní voňavou a chutnou nabídku balzámů a barev na rty najdete na stránkách Crazy Rumors.

Žádné komentáře :

Okomentovat