pondělí 22. června 2015

Hairplus FacEvolution - růstové sérum na řasy a obočí

Vždycky jsem si přála mít řasy jak mrkačka, ale bohužel, člověk se s něčím narodí a holt se s tím musí nějak srovnat. Moje vlastní řasy jsou od přírody poměrně krátké, rovné a na koncích navíc světlejší, takže působí ještě kratším dojem, než ve skutečnosti jsou. Umělotiny zrovna nemusím, i když musím říct, že postupem času jde vývoj stále dopředu a pokud to není přehnané, člověk občas rozdíl skoro nepozná. Když jsem ale objevila sérum, které má prodloužit vlastní řasy, dost mě ta myšlenka zaujala. Jsem ale od přírody nevěřící Tomáš, takže jsem k otestování séra HairPLUS přistupovala s mě vlastním despektem.

Nabídka podobných sér na prodloužení řas a zvýraznění obočí je už dnes poměrně široká, ale já se rozhodla pro produkt HairPLUS značky FacEvolution od firmy SkinSo, jelikož jsem na ni slyšela už řadu pochvalných recenzí, a na ty já dám. :o)
Sérum je na první pohled v balení jako klasická řasenka, zlatočerné provedení obalu působí luxusně. Po otevření na vás vykoukne tenoučký oranžový štěteček jako na linky, samotná tekutina je čirá. Sérum je poměrně dost tekuté, takže je vhodné dostatečně otřít před nanesením, aby nesteklo do oka, což by mohlo způsobit podráždění a začervenání, to se ostatně dle návodu projevuje skoro vždy při prvním použití - u mě taky. Ale nebylo to nic hrozného, jen lehké podráždění očí, které po asi půl hodině zmizelo. Na druhý den už se dráždivá reakce neobjevila.

Sérum se nanáší úplně stejně jako linky (já použila jen na horní řasy) ke kořínkům řas, případně lze použít i na obočí, ale s tím mám spíš opačný problém, takže pravidelně vytrhávám. Je to vlastně paradox, něco chceme protáhnout, něco zas zkrátit, nikdy nejsme spokojení s tím, co máme. :o)

První měsíc jsem nanášela denně, jak je doporučeno, většinou ráno. Jelikož se sérum okamžitě vsakuje, může se oko ihned nalíčit, což jistě ocení ty z nás, které bez make-upu neopustí brány domova. V druhém měsíci jsem nanášela tak 2-3x do týdne. Sérum slibovalo i zvýraznění barvy řas. A výsledky po dvou měsících poctivého testování? Posuďte samy.
před
po











před
po












před
po













Barva řas se o odstín zvýraznila, celkově řasy zhoustly a skutečně se prodloužily, což bylo viditelné hlavně po nanesení řasenky (1 vrstva, jinak kvalita řasenky děs, letěla do koše). Až po nafocení a celkovém shlédnutí fotek (které skutečně nejsou nijak upravované) jsem viděla ten impozantní rozdíl. Pro mě "WOW"!
po s řasenkou

po s řasenkou
po s řasenkou
Jelikož se nanáší skutečně tenoučká vrstvička séra a po prvním měsíci už není četnost použití tak vysoká, může jedno balení vydržet až půl roku (někomu i déle), což když si to člověk rozpočítá, nevyjde až tak draho, oproti prodloužení řas metodou řasy na řasu, které Vás kromě peněz navíc stojí i spoustu času, který je neméně drahocenný. Cena 4,5 ml balení se pohybuje okolo 2 280 Kč. A nezapomeňte, vše v pohodlí domova nebo kdekoli na cestách.

Celkově jsem s růstovým sérem HairPLUS moc spokojena a určitě bych doporučila všem krátkořasým kráskám, a že nás tu je! :o)

Žádné komentáře :

Okomentovat