středa 10. června 2015

Manufaktura - relax s vůní vanilky

Asi každý, kdo má rád přírodní kosmetiku, zná i značku Manufaktura. Mě lákala k vyzkoušení už hodně dlouho, hlavně jejich limitované edice jsou prostě pecka. Když jsem ale narazila na relaxační sůl s vůní vanilky, neváhala jsem ani chvíli a jala jsem se ji vyzkoušet. Koupelové soli moc často nekupuji a když už, vydrží mi hodně dlouho. Tahle ale byla pryč do dvou měsíců. Je totiž úžasná!

Relaxační vřídelní sůl s vůní vanilky jsem zakoupila přes fundraisingový projekt Teribear Nadace Terezy Maxové dětem v síti Manufaktura za 80 Kč, čímž jsem přispěla 10 Kč na dobrou věc, a o to více jsem si každou koupel s ní užívala. :o) Ale dá se sehnat i levněji na netu, 200g balení vyjde v akci na 40 Kč.
A tahle minimální investice Vám přinese několik hodin krásné relaxace. 
Na návodu se píše, že se má nasypat na jednu koupel 100g, mě ale stačilo mnohem menší množství, cca 1 lžíce na to, aby výrazně provoněla celou koupelnu a i účinek na kůži byl znát. Pleť po koupeli byla skutečně vláčná a hebká, vůbec ne vysušená, jak mívám po běžné koupeli. Obešla jsem se i bez pleťového mléka.

Co sůl slibuje:


  • Uvolňující koupel se solí, která se cca do půl minuty ve vodě rozpouští, přispívá k prokrvení pokožky, uvolnění napětí, únavy a stresu, povzbuzení látkové výměny a příjemnému odpočinku - to vše mohu potvrdit.
  • Přírodní vanilkový výtažek bohatý na antioxidanty pleť zjemňuje, vyživuje a hydratuje - ANO
  • Hřejivé a jemně sladké aroma vanilky působí antidepresivně, odhání úzkosti a napomáhá dobrému spánku - ANO, po koupeli spím jako mimino :o)
Už jste zkoušeli soli od Manufaktury? Jaké jsou Vaše nejoblíbenější? 
Jaké další produkty od Manufaktury byste doporučili?

Žádné komentáře :

Okomentovat