úterý 21. dubna 2015

WOW maska - HOT or NOT?

Když jsem vyhrála v soutěži s Dermarevoltou WOW masku, nevěděla jsem ani, o co se vlastně jedná. Zda to bude maska na vlasy, nebo na pleť, to jsem zjistila až později při pátrání na internetu. A samotný popis mě velmi zaujal a nadchl, takže jsem se nemohla dočkat, až maska dorazí. No byla jsme trochu zklamaná, protože jsme čekala, že se bude jednat o masku v kelímku, kterou si budu moct opakovaně nanášet na obličej, avšak jednalo se o masku na jedno použití. Ale zas na druhou stranu, s takovým typem obličejové masky jsem zatím neměla žádné zkušenosti, proto mě lákalo ji vyzkoušet.


Na testování jsem si vybrala dobu před spaním, abych na to měla klid a mohla si i trochu zarelaxovat. Nejdříve jsem si důkladně prostudovala návod na obalu, který mě i lehce pobavil, cituji: "...dosáhnete perfektní pleti bez použití jehel nebo paktu s ďáblem."

Aplikace se podle něj zdála být jednoduchá. Když jsem masku vytahovala z balíčku, měla jsem dost problém, aby mi nevyklouzla, byla totiž celá napuštěná průhlednou, lehce gelovou tekutinou a navíc z obou stran chráněná pevnějšími listy, asi proti protržení. Jinak maska byla z takového velmi měkkého a ohebného (místy až moc), porézního a jakoby gelového materiálu, připomínalo mi to nejvíce asi perforovanou průhlednou náplast, ale ve větším a bez lepicího efektu.
Horní díl WOW masky
Když jsme se z toho všeho vymotala a zjistila, co je co, pokusila se zjistit, který díl je spodní a který horní (neboť byla rozdělena na dva díly), začala jsem se samotnou aplikací. A to jsme se prve divila, že v návodu psali, že aplikace může trvat 5 minut. V samotné aplikaci na obličej jsem byla o něco rychlejší než sliboval návod, maska pěkně přilnula k obličeji a po odstranění vzduchových bublinek a nerovností velmi dobře držela. Nanášela jsem postupně nejdříve spodní, potom horní díl. 
S WOW maskou
Pak už přišel čas na relax a vnímání samotného působení masky. Cítila jsem lehce chladivý efekt, hlavně v počátečních minutách a možná i trochu napínací, i když to mohlo být způsobeno i tím, že jsem nemohla moc hýbat ústy a dělat grimasy, abych masku nějak nepokřivila. Jinak žádné další pocity se neobjevily, ani žádné svědění, pálení, zarudnutí, prostě nic z toho, co obvykle moje citlivá pleť produkuje. Takto jsem vydržela 45 minut (doporučená doba použití je min 20 minut, ideál je 40 min, ale je možné použít i přes noc - do toho jsem nešla, nechtěla jsem si umazat povlečení). 
Po sejmutí masky (nic se nesmývá), která už byla téměř suchá, takže se vše krásně vstřebalo do pleti, jsem koukla do zrcadla a chtěla jsem vykřiknou slibované "WOW". Ale bohužel žádné WOW se nekonalo. Výsledné foto jsem vyfotila až ráno po aplikaci kvůli světlu, ani tam jsem žádný velký rozdíl neviděla.
před
po použití WOW masky

Účinné látky WOW masky: peptidy, rostlinné extrakty, kyselina hyaluronová a argirelin, slibují: 
  • vypnutí pletí a jemných vrásek (no ty mám hlavně kolem očí, kde maska nezasahovala) - nepocítila jsem vypnutí pleti a viditelný efekt nebyl žádný, 
  • zmenšení/stáhnutí pórů - u mě neproběhlo,
  • barevné sjednocení, zmatnění či zesvětlení pleti - u mě neproběhlo, snad jen jemné zesvětlení, ale to může být způsobeno různým světlem při focení
  • 200% hydrataci - to ANO, měla jsem pocit zvýšené hydratace, pleť byla na dotek jemná a hebká jako dětská prdelka, tento pocit byl hodně příjemný. 
Ale že by byl efekt nějak viditelný, abych si zasloužila slibované WOW, to tedy ne. V tomto směru mě maska zklamala. I vzhledem k ceně 16 eur za jednorázovou masku, bych se raději svěřila do péče odborníků a nechala si udělat masáž obličeje v salonu, případně bych si koupila kvalitní hydratační krém a výsledný efekt by byl patrně obdobný. Odpadlo by tak mé směšné zápolení s maskou v úvodu a asi bych si to i víc užila. Každopádně přestože maska nesplnila mé očekávání, jsem moc ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet, za což děkuji Soukromé klinice dermatologie a estetické medicíny Dermarevolta.

Více informací o WOW masce v angličtině přímo od výrobce Institute Hyalual Switzerland zde.

Vyzkoušely jste také WOW masku a máte s ní dobré či špatné zkušenosti?

Žádné komentáře :

Okomentovat