pátek 7. října 2016

Konopí do pusy od Cannaderm

Ahoj! Už jste někdy vyzkoušeli konopí? Ne, nechci tady propagovat kouření trávy, i když pro některé je to životní styl...chtěla bych Vám ukázat, jak může konopí být užitečné. 

V této recenzi Vás seznámím s mými výsledky a dojmy při testování konopné zubní pasty Cannadent od výrobce konopné přírodní kosmetiky Cannaderm



Pastu jsem vyhrála v soutěži na fb Cannaderm a hned se pustila do testování. Jelikož mám se zuby trochu problémy, konkrétně se začínající paradontózou, kterou mě má zubařka stále straší (a já jí za to děkuji, protože mě to vždycky nakopne ke zvýšené píli při čištění zubů), pasty si vybírám s velkou pečlivostí.

Cannaderm při výrobě používá suroviny prokazatelně vybrané z kontrolovaného ekologického zemědělství, pasta je bez parfemace, konzervantů a neobsahuje ani hrubé brusné částice nebo bělící složky, které by mohly narušit zubní sklovinu. To je mi sympatické. 

Na první pohled mě zaujalo, že je tato pasta vhodná právě při paradontóze, proč tedy nezkusit její účinky a chuť (na tu jsem byla zvlášť zvědavá)? 




Popis od výrobce

Zásaditá zubní pasta Cannadent se sníženou pěnivostí pro jemné, ale velmi účinné odstranění zubního plaku, osvěžení dechu a ošetření jazyka i sliznice dutiny ústní. Certifikovaná přírodní receptura s účinnými výtažky z bylin omezuje citlivost zubních krčků, krvácivost dásní a působí preventivně proti kazivosti zubů, vzniku zánětů v dutině ústní a vzniku parodontózy. 

Aktivní složky: konopí seté, dub letní, rozmarýn lékařský, máta peprná a šalvěj lékařská (samé příjemné bylinky :-).

Přidatné látky: Sorbitol, Aqua, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate (and) Lauryl Glucoside, Hydrated Silica, Sodium Bicarbonate, Citrus Grandis Extract, Glycerin, Eugenia Caryophyllus Leaf Oil, Xanthan gum, Gaultheria Procumbens Extract, Argentum.

Bez obsahu ropných produktů (vazelína, parafín, minerální oleje).


A mé dojmy po 2 měsících testování?

Celkově jsem byla s pastou Canndent spokojena, a to velmi. Tuba 75 g mi vydržela 2 měsíce při čištění 2-3x denně. Tuba je měkká, vymačkáte tedy úplně celý její obsah, to je fajn. Chuť má nezvyklou, ale příjemnou, jemně nasládlou. Vůně konopí, tak jak ji známe u kouření, se z ní neline. Pění jemně, ale dostatečně (osobně nemám moc ráda příliš pěnivé pasty). Vyčistí krásně plak, dásně nekrvácejí, dech je příjemný, jemná chuť pasty Vám po krátkou dobu zůstane. Ale pokud byste chtěli ochromit někoho svěžím dechem, doporučila bych ještě použít ústní vodu. 

Asi po týdnu užívání jsem měla pocit, jakoby se mi stáhly dásně, které jsem měla dříve díky paradontóze mírně napuchlé a začervenalé a někdy i krvácely. toto se zubní pastou Cannadent úplně přestalo. Dásně získaly zdravou světle růžovou barvu. I paní zubařka mě konečně na pravidelné prohlídce pochválila a dala mi známku 1 s hvězdičkou. Věřím, že je to hlavně díky Cannadentu, protože jinak jsem v péči o zuby nic nezměnila, a za to děkuji!

Asi se ptáte na cenu. pasta Cannadent se dá koupit za nějakých 150 Kč, na internetu se ceny u jednotlivých obchodů liší o koruny. Tahle cena mi přijde férová vzhledem k účinkům pasty a její výdrži.

Žádné komentáře :

Okomentovat