úterý 11. října 2016

Dulcia - dávka ovoce a koenzymu Q10

Ahoj krásky, máte vrásky? No, básník ze mě asi nebude. :-) Dnešní recenze je na krémík slovenské značky Dulcia, konkrétně pleťový krém "s ovocím a Q10". Dostala jsem možnost jej otestovat, když se eshop Nuspring rozhodoval, zda jej zařadit do své nabídky. A nakonec zařadil. Udělal dobře? To se ukáže v jejich prodejním oddělení. Pokud chcete znát můj názor na tento produkt, a ještě další dva minivzorečky, čtěte dále.


První dojmy

Začnu tradičně obalem, což je vlastně první, čím mě krém většinou zaujme nebo naopak odradí. Krém, který jsem obdržela k testování, byl v kovovém šroubovacím obalu viz foto (asi hliník?), nebyl nijak hygienicky uzavřen ani zabalen, to mě trochu překvapilo. Balení bylo asi první, co mi na krému vadilo, protože se časem krém dostával do drážek šroubení a nevypadalo to nijak hezky, ani z hygienického hlediska asi nic moc. Navíc na to, abych krém skutečně dobře uzavřela, jsem musela celkem dost točit, což mě trochu otravovalo. 
Dobrá zpráva ale je, že od té doby, co jsem začala krémík testovat, uběhla nějaká doba a co se nestalo? Výrobce vyměnil původní nepraktický obal za krásnou hygienickou pumpičku (viz foto)! Že by mi někdo četl myšlenky?
zdroj: www.dulcia.cz
Za to mu tleskám, určitě to byl dobrý krok, který zákaznice ocení. Celkově získaly krémy Dulcia zcela nový design, který působí čistě, svěže a láká (alespoň mě) k zakoupení i při poměrně vysoké ceně 430 Kč za 50 ml. Podotýkám, že v původním plechovém balení bych si krém určitě nekoupila.


Tak honem, jaký ten krém vlastně je?

Samotný krém mě ze začátku dost zklamal. A to hned při jeho nanášení. Krém sice krásně voněl po růžích (přírodně, ne uměle), ale béžová barva na mě nepůsobila zrovna vábně. A jeho nanášení, to byl pro mě očistec. Nemám ráda, když se mi krém po pleti táhne skoro jako žvýkačka (teď přeháním, i když se pocit se dost blížil). Krém se skutečně táhl, špatně vstřebával, dojem byl ulepený, ne však mastný. Tento pocit se o něco zmírnil, když jsem zkusila nanést krém na trochu vlhký obličej. Po nanesení na pleť jsem ještě pár minut cítila ten lepkavý pocit, po chvíli přešel v jemné pnutí, jakoby se pleť napínala (to bylo OK, chtěla jsem přece vyhladit vrásky). Další pro mě mínus se objevilo, když jsem na krém chtěla nanést make-up! Tak to ani nezkoušejte! Začal se táhnout do krému, táhl se za prstem (kterým jsem ho nanášela, zkusila jsem i houbičkou a štětcem, ale výsledek stejný) a zaboha nešel rozetřít tak, jak jsem byla zvyklá u jiných krémů. Vyřešila jsem tak, že jsem nějaký čas nepoužívala make-up. Mé první dojmy byly jedno velké zklamání, ale nedala jsem se odradit a řekla si, jak bývá mým zvykem: "dej mu ještě šanci a dotáhni to s ním do konce".


A jak to dopadlo?

Na ulepený pocit jsem si časem zvykla a začala ho ignorovat. Vůně mi pořád seděla jako na začátku, stejně tak, jako pocit vypnutí pleti po aplikaci. A jak na něj reagovala moje pleť? To je vlastně to, proč krémy používáme, ne? Jde nám přece o nějakou reakci, aby se něco s naší pletí změnilo. No, tak to se podržte. Moje pleť na něj reagovala úžasně! Úplně mi přestaly různé nedokonalosti (pupínky, černé tečky, mastná lesklá pleť v T zóně), to se stalo zhruba za 3 týdny používání krému. A já si říkala, proč výrobce píše, že je krém čisticí?! To jsem jaksi nechápala, protože s takovým označením jsem se zatím u krému nesetkala. Ale zřejmě v jeho složení je cosi, co má vliv na čištění pleti...kdo ví? Každopádně to funguje.

Otázka na závěr

Koupila bych si tento krém znovu? Vážně jsem se zamyslela...asi po týdnu testování bych řekla bez rozmyslu "ani náhodou". Po 2,5 měsících bych skutečně váhala. Má svá pro i proti, ale upřímně by u mě asi přes veškeré výsledky převládl ten nepříjemný pocit při nanášení, který bych si raději odpustila. 

A ještě pár slov

Spolu s krémem jsem obdržela i dva další vzorky stejného výrobce v minibalení, takže fakt jen na první dojem (vůně, struktura, nanášení). Tady je mé shrnutí:

  • Hydratační tělový krém s provotaminem B5 a vanilkou Dulcia  - úžasná vanilková vůně, dost hutný, špatně se roztírá, velká spotřeba. Výborně hydratuje a zvláčňuje, ale na celé tělo by ho bylo třeba kýbl, což při ceně 540 Kč za 150 g zdá se být poněkud ekonomicky náročným. V eshopu výrobce jsem ho již nenašla (že by byl stažen z prodeje?), ale na eshopu Nuspring je stále k dostání.

  • Oční krém s kofeinem (noční) Dulcia - úžasná vůně kafe, nádherně promastí oční okolí, ráno se člověk probudí bez otoků a pleť kolem očí je krásně vláčná a vyživená. Tak tento produkt se jednoznačně povedl a zasluhuje si být vyzdvižen, i když takto na konci recenze. Cena 330 Kč za 15 ml, obal pumpička. 
Máte nějaký oblíbený produkt značky Dulcia, který byste doporučili k vyzkoušení? Podělte se o Vaše dojmy, těším se na Vaše komentáře.

Žádné komentáře :

Okomentovat