neděle 1. května 2016

Sérum végétal - vrásky pryč, pevnost zpět

Dnes jsem se rozhodla zveřejnit na blogu výsledky z testování denního krému od Yves Rocher z řady Sérum végétal. A ano, jak naznačuje název řady, je to skutečně velká dávka přírody, téměř 90% složení je čistě přírodního původu. 
Tento kousek sliboval vrátit pleti její pevnost tam, kde začala být povadlá a vyzmizíkovat nebo alespoň zjemnit první vrásky. A jak v mém podání tento krém obstál? Vyplatí se do něj investovat necelých 500 Kč

Čtěte dál mé dojmy...

Úplně první jsou vždy dojmy z balení. Tentokrát jsem byla potěšena, krémík měl pěknou už krabičku, vnitřek taky nezklamal.
Skleněná dóza s červeným víčkem je vzhledově moc pěkná a praktická. Velikost 50 ml klasika, optimální na odzkoušení a udělání si vlastního názoru na tento produkt. Mě vydržel skoro 4 měsíce denního používání, aplikovala jsem každé ráno a někdy i na noc nebo po koupeli.
Krém má čistě bílou barvu, jeho konzistence je tak akorát, ani moc hutný ani tekutý, řekla bych ideální střed. Je určen pro všechny typy pleti (za sebe mohu říct, že je vhodný pro smíšenou, místy lehce vysušenou a ultra citlivou).
Co mě trochu zklamalo byla jeho vůně. Přiznám se, že úplně na první dojem mi krém doslova nevoněl a uvažovala jsem dokonce, že ho přestanu používat. Ale asi po týdnu jsem si řekla, že to není až tak strašné a teď musím říct, že jsem si už na jeho vůni dokonce zvykla natolik, že mi nevadí. Ale na první dojem si stále vzpomínám a kdybych na tomto krému mohla něco změnit, byla by to právě jeho vůně.
Krém se velmi dobře roztírá a vsakuje, není lepivý ani mastný, na pleti je moc příjemný a skvěle ji hydratuje a zklidní (moc ráda používám právě po koupeli, kdy je pleť dost vysušená a podrážděná).
A jak je to s jeho působností v oblasti, kterou slibuje spravit, tedy s navrácením pevnosti ochablé pleti a zjemnění vrásek? Velkých viditelných rozdílů jsem se nedočkala, ale pocitově je pleť skutečně pevnější, hutnější a vrásky jsou taky menší, hlavně vráska na čele, která se už začala prohlubovat mi jaksi zmizela....no že by to bylo tím, že se tolik nemračím nebo krémem? No asi spíš tím krémem, děkuji Yves Rocher!  
Líbí se mi, že krém není samá chemie, ba naopak, i moje pleť, která je velmi citlivá, ho snáší velice dobře a často si o něj doslova řekne. :o)
Nevím, jestli bych si krém koupila znovu, kdyby měl jinou vůni, tak bych neváhala. Ale pozor, není to tak, že by nějak smrděl, to zas ne, jen mi prostě jeho vůně úplně nesedla. Takže pokud uvažujete o jeho nákupu (protože jinak je po všech stránkách super), doporučuji si jej odzkoušet ve vzorku na prodejně, nebo si požádat o přivonění, aby Vás nečekalo zklamání, jako mě. Protože co si budeme povídat, vůně dělá hodně. Nejen u krému.

Máte s tímto krémem vlastní zkušenosti? Nebo byste doporučili jiné od Yves Rocher? Sem s Vašimi tipy!

Žádné komentáře :

Okomentovat