pondělí 10. listopadu 2014

Matující pudr Acnecover od Dermacolu


Nejsem majitelkou dokonalé pleti, i já občas sáhnu po nějakém tom zdokonalujícím prostředku, abych se k ideálu alespoň přiblížila.
Jako asi spousta z Vás, ani já jsem neodolala nedávné 50% slevy u Dermacolu a nakoupila trochu větší množství všeho možného z dekorativky, a postupně Vás budu s vybranými produkty seznamovat. Dnes přichází na řadu Acnecover - kompaktní matující pudr na problematickou pleť.

U pudrů nikdy nevím, jaký odstín vybrat, pokud nakupuji před e-shop, barvy odstínů na obrazovce jsou často matoucí a stejný odstín u různých produktů nevyjde ve výsledku na pleti vždy stejně, takže výběr odstínu nechávám spíše na své intuici a odhadu, a prostě to vždy risknu. Snažím se nikdy nejít do tmavších odstínů, než je má pleť. Tentokrát jsem zvolila odstín sand (písek) a řekla bych, že jsem trefila do černého.
 
Pudr prý obsahuje vysoce účinný olej z australského čajovníku (no na zadní straně pudru jsem tuto informaci hledala marně, že by byla skryta v kódech?), který má silné protizánětlivé účinky, což jistě ocení majitelky pleti se sklonem k zanícenému akné. Je určen spíše pro mastnější pleť, ale nevšimla jsem si, že by nějak vysušoval, takže si troufám říct, že i sušší pleti by nijak neuškodil. Navíc neucpává póry.
 
Balení je z tvrdého plastu, praktické otevírání, opatřeno aplikátorem s jemnými chloupky, kterým se pudr velmi jemně nanáší a roztírá do ztracena. Doporučuji aplikátor čas od času přeprat.
 
Co musím skutečně potvrdit, je to, že dokonale vstřebává přebytečný kožní maz, pleť je po jeho použití dokonale matná (a mám skutečně hooodně mastnou pleť, zvlášť v T-zóně) a zjemňuje pleť na dotek. Tento efekt zmatnění vydrží poměrně dlouhou dobu, u mě cca 4-5 hodin, poté se začnu trochu lesknout, ale stačí lehce přetřít a jedeme dál bez lesku. :o)
 
Velice si u tohoto pudru cením jeho neviditelnost. Možná právě pro dobře zvolený odstín, pudr pleť krásně barevně sjednotil, lehce překryl to co měl (krytí je spíše jemné, ale mě vyhovuje), bez zvýraznění nedokonalostí (což mi občas jiné pudry dělaly). Aplikovala jsem většinou na pleť ošetřenou pouze krémem (doporučuji hlavně pro mastnou a citlivou pleť zklidňující výživný krém od Minus 417), bez použití make-upu, který denně nenosím. Pokud se vyskytla nějaká výraznější nedokonalost, zakryla jsem ji před použitím pudru make-upem.
 
Matující pudr Acnecover jsem si oblíbila a stal se mým každodenním pomocníkem na cestě k dokonalé pleti.
 
Pudr je možno zakoupit za cenu 149,- u Dermacolu.

Žádné komentáře :

Okomentovat