čtvrtek 6. listopadu 2014

L´Oreal Elseve Hedvábný olej na barvené vlasy

Když mi Bůh naděloval vlasy, měl asi šeredně pomstychtivou náladu, protože se na mě skutečně vyřádil. U kořínků mastné už druhý den po umytí, konce zamotané, přesušené a polámané. No, pěkně děkuji za ty dary. Poprvé, co se mi dostal pod ruku olej na vlasy od Elseve, jsem si říkala, že to určitě nebude nic pro mě. Já a olej na vlasy? Vždyť mé vlasy by samy mohly být nominovány na první místo mezi výrobnami oleje, tak proč nosit dříví do lesa? Nedalo mi to ale, a po přečtení několika pochvalných recenzí jsem si i já řekla, že do toho půjdu a tento hedvábný olej otestuji. Zvolila jsem variantu pro barvené vlasy, na můj světlý melír asi vhodnější než druhá verze pro všechny typy vlasů.

Celkový vzhled produktu mě na první pohled zaujal svou praktickou velikostí o objemu 100 ml, který se hravě vejde do každé i sebemenší kabelky a je tedy vždy po ruce, když to vlasy potřebují. Lahvička je vyrobena z tvrdého plastu, který je určitě vhodnější než sklo. Mě osobně už párkrát z mastných rukou vypadla a vše přežila bez úhony. Víčko je chráněno otočením ve směru šipky proti nechtěnému vytečení, což také kvituji. 
Jediné, co bych obalu a způsobu nanášení vytkla je právě aplikace pumpičkou na ruku, což mě osobně nevyhovuje. Myslím si, že spousta oleje pak zůstane zbytečně na mých rukou, což je určitě taky fajn (promastit jistě potřebují), ale dávala bych přednost oleji na vlasech, když už jsem si jej pro ty účely pořídila. Proto bych v tomto případě byla spíše pro možnost aplikace ve spreji.
Velice mě zaujala podmanivá vůně oleje, je skutečně příjemná, pro mě má nádech orientu. Dočetla jsem se, že obsahuje oleje ze vzácných květů (to bude asi ta vůně), které jsou obohacené o UV filtry pro zářivou barvu vlasů. UV filtry určitě uvítám, zvlášť v létě, kdy jsou vlasy namáhány a vysušovány zvýšeným vystavováním slunci. Taky jsem někde četla, že se dá použít i jako ochrana vlasů před jejich tepelnou úpravou, což já osobně nepraktikuji a nemám vyzkoušeno.

Před samotnou aplikací jsem si důkladně pročetla návod k použití, jak už bývá mým zvykem předtím než začnu něco testovat. Ne vždy se pak návodu držím, ale aspoň jako prvotní nástřel jak výrobek vlastně správně použít, jsou návody dobré. Výrobce doporučuje aplikovat olej před mytím, před česáním nebo na suché vlasy, a to v množství 3-4 kapky oleje vetřených do délek vlasů, proboha jen ne ke kořínkům!!!
Aplikace před mytím mi připadala nesmyslná. Proč aplikovat něco, co vzápětí smyju? Proto jsem se pro první testování rozhodla pro aplikaci na umyté lehce vysušené vlasy před rozčesáním. Trochu jsem se obávala, co olej na vlasech udělá, zda po jeho použití nebudou moje vlasy po dvou dnech mastné nejen u kořínků, ale i u konečků....to by mi asi velkou radost neudělalo. :o)

Vlasy jsem si rozdělila na dvě půlky a vetřela do každé poloviny 3 kapky oleje, tedy celkem na celou hlavu padlo 6 kapek, což je zanedbatelné množství. Odhaduji výdrž oleje při mytí vlasů 2x týdně a aplikaci oleje vždy po umytí na cca půl roku. Mě po 2 měsíčním používání ubylo z lahvičky asi 1,5 cm odshora, což tak zhruba odpovídá. Při ceně kolem 190 Kč mi to připadá jako rozumná investice a výsledky jsou skutečně viditelné.
Konečky ihned po aplikaci a rozčesání
Po vetření byly vlasy promaštěné, ale příjemně, daly se perfektně rozčesat a po uschnutí oleje, světe div se, se mastný efekt zcela vytratil!!! Vlasy zůstaly vláčné, ozdravené, vyživené, pozbyly suchost a krepatost a tento efekt byl trvalý. Minimálně do dalšího mytí, které u mě následovalo vždy po dvou dnech. I vůně oleje byla patrná minimálně po celý následující den. Musím říct, že na vůni ve vlasech jsem si zvykla natolik, že by mi už asi chyběla. Elseve Hedvábný olej se tímto stal mým věrným pomocníkem v péči o roztřepené konečky.


 

Žádné komentáře :

Okomentovat