pátek 11. července 2014

MonoDerma E5 - vitamínová bomba pro Vaši pleť

Chcete-li zatočit s pletí stresovanou vnějším prostředím města, suchou až velmi suchou se sklonem k zarudnutí, jste tu správně. Pomůže Vám k tomu čistý vitamín E, který je přírodní ochranou Vaší pokožky proti volným radikálům a podporuje aktivity antioxidačního systému. Studie potvrzují, že vitamín E je velmi efektivní v redukci zápalu, zánětu, podráždění pokožky a dále zmírňuje proces stárnutí pokožky.


Věděli jste, že vitamin E je určen pro:


  • Stresovanou pleť
  • Různé typy erytému
  • Ekzematickou dermatitidu
  • Suchou a velmi suchou pokožku
  • Redukci vrásek, omlazení pleti

Ideální pro letní měsíce jako ochrana proti účinkům UVA záření. Pro lepší efekt lze zkombinovat s vitamínem C. 

Výhody přípravku:


  • Nejlepší přírodní antioxidant
  • Zmírňuje proces stárnutí
  • Chrání buněčné membrány před poškozením volnými radikály a účinky UVA záření
  • Redukuje tvorbu jizev, urychluje hojení ran a spálenin
  • Neobsahuje běžné alergeny, jako umělá barviva, vůně a konzervační látky.

Proč speciální balení?

Vitamíny v čisté a přírodní formě mají tendenci na vzduchu a světle oxidovat, a tak ztrácet svoji účinnost. Speciální balení Monodermodosi ochrání aktivní složky před účinkem slunečního záření a před možnou oxidací. Ampulky Monodermodosi jsou vyrobeny z rostlinného želé, které je biologicky rozložitelné, sterilní a uchovává stabilitu aktivních látek. Ampulky jsou dále baleny v praktickém dávkovacím balení, které umožní vyjmout vždy jen jednu ampulku a tak je ochrana před okolními vlivy dvojitá.

Vlastní dojmy a závěrečné hodnocení


Ampulku jsem vždy v horní části odstřihla nůžkami a pak už jsem jemně nanášela krouživými pohyby po celém obličeji. Tekutina je bez barvy a zápachu, průhledné lehce gelovité konzistence. A teď to hlavní! Při aplikaci jsem zažila pocit jako bych se hladila hedvábím. Skutečně! Vitamín E na mě působil jako hedvábné pohlazení. Při nanášení to byl jakoby mastný klouzavý pocit, ale přitom výsledek mastný nebyl. Dost zajímavé, dá se to těžko popsat, musí se to vyzkoušet. :o) Co se týče dlouhodobého působení, během měsíce testování jsem ani jednou nepocítila podráždění pleti (které jinak zažívám obden), ani žádné začervenání, pleť byla krásně hydratovaná, vyživená a jakoby celkově omlazená. Nezaznamenala jsem ani vyschlost pleti, která mě často, zvlášt v letních měsících, tak trápila.

Obsah jedné ampulky vystačil s rezervou na celý obličej, dokonce zbylo i na celý krk. Jedno balení o obsahu 28 ampulek mi tedy vydrželo s přehledem na celý měsíc, a to se dá.


Žádné komentáře :

Okomentovat