pátek 10. března 2017

Konopný sirup Carun - zdraví, které chutná

Prodejnu Carun mám pár kroků od baráku a když jsem trochu nakoukla do jejich nabídky, nedalo mi to, abych něco nevyzkoušela. Značka Carun je ryze česká a nabízí jako jediná svého druhu produkty z konopí botanického druhu Cannabis sativa. Díky účinným cannabinoidům je působení až mnohonásobně intenzivnější, než u běžně dostupných kosmetických přípravků.

Konopí v kosmetice se nebráním, mám už pár dobrých zkušeností, ale jako doplněk stravy jsem ho ještě nevyzkoušela. V zimním období jsem sáhla po konopném sirupu, protože jsem chtěla vyzkoušet jeho chuť a taky jsem se chtěla přesvědčit, zda bude mít nějaký vliv na posílení imunity.

Protože jsem se nemohla rozhodnout, vyzkoušela jsem hned 2 druhy konopného sirupu, čistý bio konopný sirup (cena 130 Kč/270 ml) a bio konopný sirup s rakytníkem (cena 150 Kč/270 ml), který teď u nás doma frčí ve všech formách. Obě varianty jsou vhodné i pro děti i těhotné ženy.

Konopný sirup se doporučuje užívat při:

  • problémech dýchacího ústrojí
  • bolestech v krku, kašel
  • zánětu průdušek
  • astmatu
  • nachlazení
  • chřipce
  • zahlenění organismu
  • oslabené imunitě
  • poruše trávení
  • vyšší fyzické zátěži
  • únavě
  • psychické a fyzické vyčerpanosti
  • prevenci zdraví

Bio konopný sirup

Konopí má dlouhou historii a jeho příznivé účinky potvrzují tradice po celém světě. Konopní sirup od Carunu neobsahuje cukr a je slazen přírodně jablečným bio koncentrátem.

Složení: vodní extrakt z konopí setého, jablečný koncentrát, citronová šťáva (vše z bio produkce).


BIO konopný sirup s rakytníkem

Rakytník je velmi cenný přírodní zdroj vitamínů A, B, C, D, E, F, K, a P, minerálů a dalších biologicky aktivních látek. Rakytník obsahuje 10x více vitamínů C než pomeranč. Při vnitřním užívání pozitivně podporuje imunitní systém, zvyšuje odolnost proti stresu a dodává potřebnou energii po fyzické či psychické námaze. Podstatný je také obsažený Alkaloid Hippophein, který se v těle přeměňuje na Serotonin, tzv. Hormon štěstí, který je důležitý pro celkovou vitalitu, udržuje organismus v kondici.

Složení: Jablečný koncentrát, rakytníková šťáva, vodní extrakt z konopí, citronová šťáva (vše z bio produkce).


Dávkování u obou při prevenci je minimálně jedna lžíce denně, u dětí čajová lžička (ale dítě si žádalo více, tak moc sirup zachutnal). Při léčbě nachlazení se může dávkování zvýšit až 3 krát.

Oba sirupy měly výbornou sladkou chuť (ani známka vůně nebo chuti konopí), ten s rakytníkem byl více do kyselkava. Takže pokud mohu doporučit dle chuti, určitě čistý bio konopný olej.


Co mě trochu zarazilo byla nízká trvanlivost sirupu. Na čistém Bio konopném sirupu je uvedeno "spotřebujte do 4 týdnů", na tom s rakytníkem pak dokonce "spotřebujte do 3 týdnů". Měli jsme co dělat celá rodina, abychom při užívání 1x denně jako prevence tato dvě balení spotřebovali ve stanoveném čase. Myslím, že jsme to i trochu přetáhli, ale na chuť to nemělo žádný vliv (skladovala jsem po celou dobu v lednici)

A jaká byla účinnost sirupu? Letos se nám zimní nachlazení vyhnula obloukem a nemuseli jsme ani jednou odhlašovat školku. :-) Takže za mě palec nahoru. Po dlouhé době jsem narazila na přírodní lék, který nejen chutná celé mé rodině, ale i léčí a posiluje imunitu.

Žádné komentáře :

Okomentovat