pátek 25. listopadu 2016

Revitalift Laser X3 denní krém

Redukce vrásek, zhutnění pleti, remodelace kontur a sjednocení tónu pleti - to vše slibuje denní krém z inovativní řady proti stárnutí pleti od L´Oréal Paris, Revitalift Laser X3.
Proč laser? Snad proto, že jeho účinky jsou srovnávány s účinky frakčního CO2 laseru, používaného v kosmetické dermatologii, a výsledky byly údajně srovnatelné. Vše je doloženo klinickými studiemi – dle dermatologické klasifikace se prý jemné linky zdály být redukované. Dost alibisticky řečeno. Někdy totiž zdání může klamat. Proto při mé nevěřícnosti jsem byla moc ráda za možnost otestování na vlastní kůži. Vyzkoušela jsem denní krém, celá řada Revitalift Laser X3 pak nabízí ještě krém noční, oční krém a sérum.

Trocha teorie o CO2 laseru (ať jsme chytřejší)


Frakční CO2 laser se používá zejména pro redukci vrásek a k vypnutí stárnoucí pleti. Jeho paprsky pronikají i do hlubší vrstvy kůže a podněcují tak novou tvorbu kolagenových vláken a celkové zpevnění pleti. Výhodou metody je málo nežádoucích vedlejších účinků a krátká doba hojení. Výhodou použití krému Revitalift Laser X3 oproti laseru je nejen jeho pořizovací cena (a cena času stráveného u dermatologa), ale i to, že nemusíte pleť chránit před slunečními paprsky tak, jako po laserového zákroku. 


Aktivní látky v krému:


Vysoká koncentrace Pro-Xylanu (3%) - napodobuje přirozené procesy v pleti, obnovuje spoje mezi podpůrnými vlákny v pleti
Fragmentovaná kyselina hyaluronová - zadržuje vodu v pleti, podporuje tvorbu kolagenových vláken, vyhlazuje pleť

Krém se doporučuje pro věkovou strukturu 40-70 let, tedy pro zralejší pleť.

Mé dojmy po měsíci testování (přesně na tak dlouho mi vydržela 15 ml miniatura)


Balení krému je luxusní a moc povedené. Konzistence krému mi naprosto vyhovuje, je lehký, nemastný, velmi dobře se roztírá a vsakuje. Je lehounce narůžovělý a má jemnou nevtíravou vůni. Zdá se být na první pohled perfektní jako podkladová báze pod make-up, ale to byl první zádrhel, který jsem s ním měla a kde mi nevyhovoval. Když se jen nanese a už se pak na obličej nesahá, je super. Horší je to, když si třeba po minutě přejedete obličej nebo krk rukou, krém vám vytvoří vrstvu, kterou můžete setřít (přirovnala bych to k tomu, když se v létě loupe kůže). Totéž se stane při pokusu o nanesení make-upu. Toto mě u krému zklamalo. Po nanesení krému není patrná žádná reakce pleti, žádné štípání, pálení, nic. Pleť nepne, je dobře hydratovaná. Co se týče vrásek, nezaznamenala jsem žádné změny, a to ani nepatrné. Takže celkový dojem z krému je celkem fajn, v něčem by ale mohl být lepší. Řekla bych lepší průměr, ale nenadchl mě natolik, abych si ho znovu koupila.

Miniatura 15 ml se dá pořídit okolo 160 Kč (toto doporučuji, pokud chcete jen otestovat, jako já). Klasické 50 ml balení pak stojí okolo 320 Kč.

Vyzkoušely jste tento krém nebo jiné produkty této inovativní řady? Byly jste s nimi spokojeny?

Žádné komentáře :

Okomentovat