středa 30. května 2018

Vichy Minéral 89 versus dehydratovaná pleť

Zima už je pryč, jaro už taky pomalu mizí v dál a já se už nemohu dočkat léta!!! Má pleť je po zimě pěkně vyšťavená, střídání tepla a zimy z přechodů z místnosti ven jí dalo opět zabrat, a protože ani já nejsem zrovna vzorná pijanka vody, abych pravidelně hydratovala alespoň zevnitř, je to už na pleti hodně znát. Nutno přiznat, že to, že jsem překročila věkovou hranici 40, tomu taky moc nepřidává. No a to bych nebyla já, aby mě to zas nenakoplo k tomu vyzkoušet nějakého nového pomocníka. Vsadila jsem na jistotu a vyzkoušela novinku od mé oblíbené značky Vichy.


Minéral 89 Hyaluron Booster, jak už název napovídá, vám slibuje nadopování minerály (myslím, že cca deseti) a vysoce koncetrovanou kyselinou hyaluronovou, která jak známo je mistryní v hydrataci a pomoci se stárnutím pokožky. No to je něco pro mě, sem s ní!

Na první pohled mě zaujalo balení produktu. Jako vždy vsadila Vichy na eleganci, ale i preciznost zpracování a opět mě upoutala i nevšedním vzhledem. Produkt je ve skleněném flakonku s praktickou pumpičkou. Perfektní je zvolená barevná kombinace lahvičky, která ve mě evokuje čistotu, přírodu, vodu, hydrataci...vlastně přesně to, co by měla, ruku v ruce se svým obsahem.
Konzistencí je to průhledný lehký gel, který voní mořem, skvěle se roztírá, nehrudkuje, dobře se vstřebává. Na celý obličej i krk stačím dvakrát zmáčknout pumpičku, takže i výdrž dobrá, při denní použití máte minimálně na 3 měsíce vystaráno.
Testovala jsem kůru zhruba měsíc, a to pouze ráno, žádný jiný krémík už nebylo třeba použít. Ale kdo se bez krému neobejde, nemusí panikařit. Tato kůra je jako základní péče a je možno na ni následně použít běžně používaný krém, ideálně taky od Vichy. :-)

Co o produktu říká výrobce?

Jedinečná kombinace Vichy Mineralizující termální vody vůbec poprvé v koncentraci 89% ve spojení s kyselinou hyaluronovou přírodního původu. MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster posiluje funkci kožní bariéry a působí tak proti agresorům jako je znečištění, stres nebo únava. Den po dni pleť vypadá více hydratovaná, tonizovaná a jasnější...jako kdyby zářila zdravím.
Výrobek je určen pro všechny typy pleti.
Použitím MINÉRAL 89 Hyaluron-Boosteru jako prvního kroku každodenní péče dochází k posílení funkce kožní bariéry proti vnějším a vnitřním agresorům.


A co říkám já?

Ano, tento produkt je skutečně hooodně dobrý. Vhodný pro všechny typy pleti i tu citlivou, jako mám já. Po měsíci užívání jsem si na něj zvykla a nedokážu si bez něj představit ranní rutinu pro mou pleť. Večer jej zatím nepoužívám, ale je doporučeno použít ráno i večer, tak uvidíme, možná to ještě přehodnotím.

Už jste vyzkoušely tuto novinku od Vichy? Jak na vás působí? Vyhovuje vám? Těším se na vaše komentáře.

Žádné komentáře :

Okomentovat