pondělí 20. července 2015

Softlips pro hebké rty

Nevím, jestli je to realita dnešních dní nebo jen můj pocit, ale zdá se mi, že se v poslední době roztrhl pytel s novými značkami balzámů na rty. Mě zaujaly balzámy americké značky Softlips, už svým názvem..., a to bych nebyla já, abych nechtěla otestovat, zda skutečně dělají čest svému jménu. Odzkoušela jsem příchuť vanilka.

Balzámy Softlips slibují hned 5 požitků pro rty v jednom balení, a to:
  • hydratují (obsahují bambucké máslo)
  • vyživují (vitamíny A, C, E)
  • chrání (před sluncem, SPF 15)
  • vyhlazují
  • zkrášlují

Já bych dodala ještě další atributy: krásně voní, sladce chutnají a neskutečně dlouho vydrží (pokud si je neslížete). Mě vydržel balzám cca 8 hodin, kdy i po osmi hodinách jsem ještě cítila sladký nádech na rtech a jejich vláčnost, a to jsem samozřejmě i jedla a pila.
Balzám je v nádherném balení připomínající kostku ledu, tím mě na první pohled zaujal. Verze vanilka má narůžovělé/naoranžovělé provedení - fotky lehce zkreslují barvu (čekala bych spíše žluté). Taky mě překvapilo, že je poměrně malý, na fotkách na mě působil větším dojmem, ale obsah 6,5 g se zdá být u balzámů na rty spíše nadstrandardním, takže první dojem někdy klame. A jelikož není ani moc měkký, vypadá, že vydrží poměrně dlouho.


Podrobné složení pro znalce

Po odšroubování víčka na mě vykoukl nádherně zaoblený tvar balzámu, který úžasně voněl po vanilce. Tvarově ideálně padne mezi rty a je radost jej nanášet. Po pár sekundách od nanesení jsem cítila jemné chladivé štipkání, jakoby větrový efekt, který zhruba do minuty odezněl. Balzám je na chuť sladký. Rty jsou po aplikaci skutečně nádherně vláčné a hebké.

Je dobré si dávat pozor při zavírání, abyste víčko nasadili opět přesně a nezakousli se tak s ním přímo do balzámku (ne, že by se mi to stalo, ale při troše neopatrnosti, by se stát mohlo).
Balzámy Softlips lze sehnat za cenu 165 Kč v eshopu Softlips, kde jsou často zajímavé slevové akce, při kterých lze balzámy pořídit i za mnohem nižší ceny. 
V nabídce jsou 3 příchutě: vanilka, granátové jablko s borůvkou a máta. 
Na (snad?) americkém webu Softlips jsem pak našla ještě jahodovou verzi těchto "kostek". Kus za 4 dolary. Jinak mají v nabídce i další produkty pod značkou Softlips. 

Moc jsem nepochopila původ značky Softlips. Na stránkách se prezentuje jako americká, ale na balzámu samotném je pod hlavičkou snad polské firmy Perfecta. 
Nic naplat, americký nebo polský, za mě je to jeden z nej balzámů na rty.

K výše uvedenému se mi dostalo vysvětlení od distributora balzámů v ČR a SR: "...balzamy sú vyrobené v USA, ale do Európy sa dovážajú po hlavičkou dcérskej spoločnosti, preto je zo spodu balzamu názov poľskej spoločnosti, ktorá je súčasťou svetového koncernu ROHTO Japonsko." 

Žádné komentáře :

Okomentovat